Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Producenci
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Większość produktów sprzedawanych w Sklepie jest fabrycznie nowa. Niektóre produkty mogą być używane, ale informacja o niniejszym fakcie znajduje się w opisie produktu.

Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby towary były dostarczane do Klienta bez wad oraz uszkodzeń. Jeśli jednak po otrzymaniu towaru Klient wykryje w nim wady techniczne, prosimy o jak najszybszy kontakt emailowy a następnie po uzgodnieniu odesłanie go wyłącznie listem poleconym lub paczką pocztową na adres:

Maximodel ul. Różana 2A 05-126 Nieporęt

Do przesyłki należy dołączyć opis uszkodzenia, dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz nr rachunku bankowego na który będą zwrócone koszty przesyłki zwrotnej.

Klient powinien w zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać również adres ew. ponownej dostawy towaru. W przypadku braku informacji, przesyłka zostanie wysłana na adres, który został podany przez Klienta podczas zamawiania towaru ze Sklepu.

Odsyłany towar należy odpowiednio zabezpieczyć aby nie uległ dodatkowym uszkodzeniom.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy Klienta.

W przypadku uznania reklamacji towar wymienimy na nowy, a w razie wyczerpania zapasów zaproponujemy Klientowi inny produkt lub zwrócimy pieniądze. Zostanie również zwrócony w terminie 14dni koszt przesyłki zwrotnej (tylko w przypadku wysłania reklamowanego produktu Pocztą Polską listem poleconym lub paczką pocztową). Nie zwracamy kosztów dodatkowych opcji („ostrożnie”, „przesyłek wartościowych” itp. Jak również kosztów przesyłek kurierskich)

Jeżeli reklamowany towar okaże się sprawny, Sklep obciąży Klienta opłatą za diagnostykę sprzętu i koszty przesyłki.

W przypadku niespełnienia któregokolwiek z powyższych warunków Sklep może nie uznać reklamacji.

Zwroty

Klient może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W razie odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o wykonaniu przez Klienta prawa odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Klienta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku zapłaty za pośrednictwem płatności elektronicznych Klient wyraża zgodę za zwrot płatności na rachunek bankowy, którego numer zobowiązuje się podać na żądanie Sprzedawcy mające związek z odstąpieniem od umowy.

Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Klient dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Klient odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.

Kupujący nieposiadający statusu konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl